Az alábbi levelet egy korábbi Bernard Percy előadásunk alkalmával kaptuk egy nagyon kedves iskolaigazgatótól, aki részt vett a képzésen.
Kedves Kollégák!
Nagyszerű élmény volt számomra is Bernard Percy előadása. Gyógypedagógusként és iskolaigazgatóként egyaránt keresem az új utakat a nevelő-oktató munkában, melyek segítségével élvezetesebbé és hatékonyabbá tehetjük a tanulást.
A tanulásban, és értelmileg akadályozott diákok számára kiemelkedően fontos olyan megoldásokat találni, amik belső motivációt alakítanak ki az ismeretek megszerzésére. Ezért végezte el egész tantestületünk a kooperatív tanulás tréninget, és ezért alkalmazzuk mindennapos gyakorlatunkban.
Önöknél újabb lehetőséget tapasztaltam meg, amit kiválónak tartok. Remélem, sikerül kollégáim érdeklődését is felkeltenem!
Először diákokon próbálkoztam, gyönyörű eredménnyel. Két sikertelensége miatt szomorkodó diáknak – külön-külön – megmutattam a „Hogyan tanuld meg?” című könyvet. Hamarosan mindkettő megjelent nálam, hogy segítsek neki megtanulni egy verset, egy tételt, egy történelem leckét.
Megtörtént. Egész gyorsan sikerült.
Az eredmény: a „megtanulhatatlan” vers már folyékonyan megy, a megszokott egyes felelet helyett egy négyes és egy hármas! Pedig még milyen keveset tudok a módszerről! Köszönöm, hogy megismerhettem!
Szép napokat és sikereket kívánok!
Üdvözlettel: K. B. Klára
Szeretettel várunk Téged a IV. Országos Pedagógus konferenciánkra, melynek idei témája:
Hogyan kezeljük az olvasási és szövegértési problémákat
A teljes program és jelentkezés:
http://www.alkalmazottoktatastan.hu/konferencia