Na nem az influenzát, hanem épelméjű oktatást!
Kedves Barátom!
Neked sem tetszik,
– hogy a gyerekek jó része az iskolákban manapság már olvasni sem tanul meg rendesen?
– hogy 30 évvel ezelőtt azt sem tudtuk, mi az a diszlexia, meg mi az a BTM-es (beilleszkedési, tanulási és magatartási zavaros) tanuló, ezzel szemben ma a tanulók egyharmada ilyen bélyeggel rendelkezik?
– hogy egy nemzetközi felmérés alapján a 16 éves magyar tanulók fele gyakorlatilag alkalmatlan új ismeretek elsajátítására, illetve csak az elégséges minimumot képes teljesíteni?
– hogy az iskola mostanra egy gyermekmegőrző szerepet tölt be, a tudás átadása és a tanulók életre való felkészítése már nem cél, a tanárok nem hisznek benne, a gyerekek pedig rá sem hederítenek az egészre?
És ez még csak hagyján, hogy most itt tartunk, de hova vezet ez?
Iszonyatos rossz a helyzet!!! És évről-évre csak rosszabb lesz!
De miért van ez így? Olyan bonyolult a megoldás? Senki nem tudja, mit kéne tenni? Vagy vannak, akik nem akarják, hogy tudjuk, mit kéne tenni?
Azt kell, hogy mondjam Neked, a tanárok többsége tényleg nem tudja, mit tegyen. Kínlódnak, zűrzavarban vannak, tele vannak kérdőjelekkel. Nincsenek igaz, stabil adataik. Robotként túlvészelik a tanórákat, a napokat, és persze nincs szinte semmi sikerélményük.
Az Alkalmazott Oktatástan kezében itt van a megoldás!!! Tudjuk a problémát orvosolni, mert van szándékunk és technológiánk!
Leszel ebben játszótársunk?
Szeretettel várunk a IV. Országos Pedagógus Konferenciára!
http://www.alkalmazottoktatastan.hu/konferencia