Tankönyv, amit a gyerekek szeretnek. Létezik ilyen?

Tankönyv, amit a gyerekek annyira szeretnek, hogy már ők kérdezik, mikor használhatják legközelebb?

Lehetetlennek hangzik, de mégsem az! Legnagyobb örömünkre a Tudáskulcs munkafüzeteinkről kapott visszajelzésekben minden alkalommal szerepelt, hogy a gyerekek szerették használni munkafüzeteinket, sőt kifejezetten várták, hogy dolgozhassanak bennük. 🙂

„Várták és kérdezték, mikor fogjuk tölteni a munkafüzetet, ugyanis a mi iskolánkban bizonyos órákon töltöttük a füzetet. A csoportmunka, illetve közös együtt gondolkodás összekovácsolta az osztályközösséget, olyan tanulók is közelebb kerültek egymáshoz, akik azelőtt közömbösek voltak egymás iránt. Mivel a feladatok életszerűek, a mindennapi életből kéri a példákat, tetszettek a gyerekeknek. Megértették, hogy más tantárgyból sem érti meg az anyagot, ha van a tanulnivalójában olyan kifejezés, amit nem ért.” (N. S. tanárnő, Boconád)

„Életszerűek a munkafüzet példái, és a gyermekek is élvezettel foglalkoztak a feladatokkal.” (H. T. tanár, Boconád)

„Szerették a gyerekek a munkafüzet feldolgozását, sok dolog kiderült a gondolkodásukról, voltak felismeréseik.” (J.-né J. I., tanárnő, Pátroha)

„Azért javasolnám, mert megbízható tudást biztosít a tanulás folyamán olyan szavak jelentéstartalmát tekintve, amik a leggyakrabban szerepelnek a tankönyvek szókészletében, illetve feladatmegoldásban. Ezekről azt gondoljuk, – mivel leggyakrabban használjuk a beszédünkben is – hogy mindenki érti. Mi is ezt gondoltuk az elején.

Valójában sok olyan szó akadályozza a tananyag elsajátítását, tanulást, megértést, melyekkel nap mint nap találkozunk, s evidenciának vesszük, hogy mindenki érti. Ezek a szavakat az anyanyelvi tankönyvekben, munkafüzetekben fontos szereppel bírnak, hiszen maga a feladat ezekkel a szavakkal van megfogalmazva. Aki már a feladatmegadást se érti, nem tudja végrehajtani a tennivalót.” (D. Á., tanítónő, Dunaújváros)

Tudáskulcs munkafüzeteink egyedülálló módon egy-egy tantárgy kulcsszavainak tisztázására fektetik a hangsúlyt, hiszen felfedeztük, hogy a legtöbb esetben a diákok nem értik teljesen ezeket a kifejezéseket, és ez negatív hatással van az egész tantárgy megértésére. Alkalmasak csoportos, iskolai feldolgozásra, valamint otthoni, egyéni fejlesztésre is.

További információkat a Tudáskulcs munkafüzetekről:
www.tudaskulcs.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .